Diskuse

Jakého prezidenta - snad ne "šedou myš".

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znáte film : Ještě Větší blbec, než jsme doufali: ?

0 1
možnosti
IH

Nu zde diskutující blogaři prezidentem Zemanem nadšeninejsou. Píše se zde, že by prezident neměl být viděn a ve funkci veřejností vnímántedy zůstávat v jakémsi pozadí veřejného projevu. Jsem toho názoru, žeprávě veřejností volený prezident, má velký a možná ten největší vliv nautváření názorů a následných politických postojů značné části veřejnosti. Je totak a mělo by to takové zůstat. Jak jsem napsal, prezident nevládne Českérepublice to má na starosti vláda jako taková včele s předsedou vlády.Byla by škoda, kdyby se prezident přestal vyjadřovat i kriticky k mezinárodníma vnitřním otázkám státu. Nikoho jsem určitě neurazil a nic nikomu nepodsouvám nadpis článku je pouhýmnadpisem. Slova o "šedé myši" mají pouze virtuální obsah, nelze žádného kandidáta takto přímo označit zvláště pak, když jsou všichni zájemci o prezidentský úřad v počátcích svého profilování se k veřejnosti.V článkujsou pouze moje úvahy nic víc. Prezidenta, jak jsem napsal, zvolí v lednu příštíhoroku voliči, zatím je prezidentem ČR Miloš Zeman.

2 0
možnosti

Této generaci komunisti mozek vygumovali.

3 2
možnosti
Foto

Ano, tato generace volila po r. 1989 ODS.

0 0
možnosti
MB

M.Zeman žije ze vsugerované představy, že zemi brání před islamismem. (Nemá k tomu, žádné nástroje). Pak velice umně tvoří pevný ostrůvek v bažině - je pevným bodem ! Byl jsi v KSČ ? - netrap se tím. Byl jsi dokonce tajemníkem OV KSČ - s. Veleba - toť přítel dobrý - občane minulost neřeš, dokonce budeš vyznamenán ! Piješ ? - kouříš ? - žádný problém, dotáhneš to vysoko ... Řešíš křesťanské kořeny - dokonce vyzýváš národ ? Zase tak vážně to neber - na pohřby nechoď ! Máš problémy s právem - byl jsi souzen ? Opět, nerespektuj právo . Uvalili za tě exekuci ? A co má být ? - to není důvod k omluvě ... Znemožnil jsi se mezi klenoty, žvaníš, podepisuješ zákon proti kouření, aby jsi v Olomouci vybafal celé 3 patro hotelu ? No vidíš, jsme úplně stejní - kup si odpustek - neměň se, není k tomu žádný důvod ! Vol mne - Já jsem tvá cesta - Tvůj ostrůvek jistot - Jsem tvůj prezident ! ... :-)

10 1
možnosti
JV

Každopádně to musí být kultivovaný člověk. Teď tam straší opak.

10 1
možnosti
JC

Rozhodně raději myš, než slizkého hada...

18 0
možnosti
Foto

Článek dlouhý velmi, ale jeden jediný konkrétní a rozumný důvod, proč chcete volit Zemana, jsem tam nenašla.;-(

14 2
možnosti
Foto

Hlavně že jste nenašla ani jeden jediný konkrétní a rozumný důvod, proč Zemana nevolit.

1 2
možnosti
PV

Kdyby jste na začátku napsal,že budete volit Zemana,ušetřil jsem nějaký časRv

13 3
možnosti
PS

Minus za "češtinu"...kdybyste se ji lépe učil, tak byste ušetřil, atd...

2 2
možnosti
JH

J34a22n 47H17l56e73d24í87k

4. 4. 2017 12:01

akutní a totální nebezpečí představuje islam se svou krvavou šárijou, denně připlouvají tisíce pologramotných divochů z Afriky a když zatroubil Brusel, všichni přestali varovat a psát, mobilizovat odpor proti zavedení středověké teokracie.-- To musí být pro kandidáty na post presidenta alarmující a nikoli až proniknou fanatici do mého domu-- tak volat SOS, nebude žádné moci je repatriovat, budou NÁM velet

2 1
možnosti
JR

J78a76r31a 54R49a15n78k

5. 4. 2017 2:39

Predstavte si, ze je ve svete v pohybu 50 milionu migrantu:-)

0 0
možnosti